Fecha: |
2015-16 |
Resumen: |
1. Conèixer el marc conceptual entorn la inclusió socioeducativa 2. Analitzar processos d'inclusió educativa i social, focalitzats sobre grups i/o col·lectius en situació de vulnerabilitat. 3. Analitzar les dimensions que condicionen els processos d'inclusió socioeducativa. 4. Valorar les propostes innovadores en el marc de la inclusió socioeducativa. 5. Analitzar processos i models d'orientació al llarg de la vida. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Lengua: |
Català |
Titulación: |
Recerca en Educació [4313815] |
Plan de estudios: |
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169] |
Documento: |
Objecte d'aprenentatge |