Análisis de algunos criterios para diferenciar entre ciencia y tecnologia
Acevedo Díaz, José Antonio (Delegación Provincial de Educación y Ciencia (Huelva, Andalusia))
Data: |
1998 |
Resum: |
Up till now, the STS education has not managed to discern rightly between science and technology. In the paper, this status is briefly described, and we analyze three criteria to clarify the confusing panorama existing in this domain: the specific characteristics of the technological knowledge; the attitudes towards publications; and the purposes of the academic and industrial research laboratories. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
Llengua: |
Castellà |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Publicat a: |
Enseñanza de las ciencias, V. 16 N. 3 (1998) , p. 409-420, ISSN 2174-6486 |
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21546
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v16-n3-acevedo
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4117
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles publicats >
Enseñanza de las cienciasArticles >
Articles de recerca
Registre creat el 2006-03-13, darrera modificació el 2022-02-20