Google Scholar: cites
Análisis de algunos criterios para diferenciar entre ciencia y tecnologia
Acevedo Díaz, José Antonio (Delegación Provincial de Educación y Ciencia (Huelva, Andalusia))

Data: 1998
Resum: Up till now, the STS education has not managed to discern rightly between science and technology. In the paper, this status is briefly described, and we analyze three criteria to clarify the confusing panorama existing in this domain: the specific characteristics of the technological knowledge; the attitudes towards publications; and the purposes of the academic and industrial research laboratories.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: article ; recerca ; Versió publicada
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 16 N. 3 (1998) , p. 409-420, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://www.raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21546
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v16-n3-acevedo
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4117


12 p, 74.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2006-03-13, darrera modificació el 2021-07-24



   Favorit i Compartir