Google Scholar: cites
La medida de las actitudes usando las técnicas de Likert y de diferencial semántico
Espinosa García, J. (Universidad de Extremadura. Departamento de Ingeniería Química y Química Física)
Román Galán, T. (Instituto de Bachillerato "Pedro De Valdivia" (Villanueva de la Serena, Extremadura))

Data: 1998
Resum: We have established a comparison between two popular methods to assess the attitude toward experimental sciences: The summated rating method, generally known as the Likert scale; and the semantic differential method. This study is carried out with university students of chemistry and high school students, finding that both attitude measuring techniques are equally suitable in our educative system. Moreover, the sex variable is not significant.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 16 N. 3 (1998) , p. 477-484, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21551
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v16-n3-espinosa-roman
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4122


8 p, 39.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2006-03-13, darrera modificació el 2024-05-26



   Favorit i Compartir