Fundamentación y diseño de las prácticas escolares de ciencias experimentales
Izquierdo i Aymerich, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Sanmartí, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de les Matemàtiques i de les Ciències Experimentals)
Espinet Blanch, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de les Matemàtiques i de les Ciències Experimentals)

Fecha: 1999
Resumen: The purpose of this article is to show that the design of school experiments should undergo a complete change so that scientific experimentation should still be a priority in science teaching. We propose a design for a new type of experiment, «initiation practice», based on the concept of «didactic transposition» and on a cognitive model of school science. Through this new type of practice an attempt is made to assist the pupils in the relation between phenomena and scientific theories.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà.
Documento: Article ; recerca ; article ; publishedVersion
Publicado en: Ensenanza de las Ciencias, V. 17 N. 1 (1999) , p. 45-59, ISSN 0212-4521

Adreça original: http://www.raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21559


15 p, 147.6 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Enseñanza de las ciencias
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2006-03-13, última modificación el 2017-10-28



   Favorit i Compartir