Coordinación entre instituciones
Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona)
Data: |
2008 |
Resum: |
Los procesos de transición suelen ser problemáticos. El cambio de un centro a otro, el paso de una etapa educativa a otra, nuevos compañeros, profesores,… Joaquín Gairín, experto en este ámbito, expone cómo debe ser esta transición. Las dificultades en la coordinación y los problemas estructurales de los centros son trabas a superar para promover una enseñanza de calidad a partir de la coherencia entre las diferentes instituciones educativas. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: |
Castellà |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: |
Transición educativa ;
Coordinación ;
Organización del centro ;
Planificación |
Publicat a: |
Padres y maestros, Núm. 316 (2008) , p. 5-8, ISSN 0210-4679 |
Adreça alternativa: https://revistas.upcomillas.es/index.php/padresymaestros/article/view/1506
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Documents dels grups de recerca de la UAB >
Centres i grups de recerca (producció científica) >
Ciències socials i jurídiques >
Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu (CRiEDO)Articles >
Articles de recercaArticles >
Articles publicats
Registre creat el 2015-11-11, darrera modificació el 2024-05-19