Delimitando el campo de aplicación del cambio conceptual
Marín Martínez, Nicolás

Data: 1999
Resum: The teaching proposal based on conceptual change is, no doubt, the most spreaded one in Science Education; however, there is evidence from the teaching practice, as well as some theoretical considerations about students'cognitive conflicts, which, in the best case, limit the range of application of this proposal.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: review ; ressenya ; Versió publicada
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 17 N. 1 (1999) , p. 79-92, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://www.raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21562


14 p, 135.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Ressenyes

 Registre creat el 2006-03-13, darrera modificació el 2021-07-24



   Favorit i Compartir