¿Cómo enseñar ciencias? : principales tendencias y propuestas
Campanario, Juan Miguel (Universidad de Alcalá. Departamento de Física)
Moya, Aida (Universidad de Alcalá. Departamento de Física)
Data: |
1999 |
Resum: |
In this article we review the main current tendencies and approaches for teaching science. We analyze each one of these proposals and evaluate their main advantages and shortcomings. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: |
Castellà |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Publicat a: |
Enseñanza de las ciencias, V. 17 N. 2 (1999) , p. 179-192, ISSN 2174-6486 |
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21572
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v17-n2-campanario-moya
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4085
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles publicats >
Enseñanza de las cienciasArticles >
Articles de recerca
Registre creat el 2006-03-13, darrera modificació el 2024-06-01