Google Scholar: cites
El diálogo, un género literario olvidado en la enseñanza de las ciencias
Martínez Torres, Emilio (Universidad de Castilla-La Mancha. Departamento de Química-Física)

Data: 1999
Resum: The use of dialogue in the teaching of Science is proposed in this paper. This literary form is an organised exposition of contrasting intellectual attitudes that has long been used as a vehicle for the expression of ideas in Philosophy, Science, Art, etc. However, in spite of the advantages that the dialogue offers, it has been forgotten in the teaching of Science.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 17 N. 2 (1999) , p. 333-341, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21584
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v17-n2-martinez
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4097


9 p, 81.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2006-03-13, darrera modificació el 2022-03-06



   Favorit i Compartir