Els qüestionaris com a instruments per a l'avaluació de competències transversals
Casanellas Chuecos, Montserrat (Universitat de Barcelona. Departament de Dret Financer i Tributari)
Medir Tejado, Lluís (Universitat de Barcelona. Departament de Dret Constitucional i Ciència Política)
Montolio Estivill, Daniel (Universitat de Barcelona. Departament d'Economia Pública, Economia Política i Economia Espanyola)
Solé Català, Marina (Universitat de Barcelona. Departament d'Economia Pública, Economia Política i Economia Espanyola)
Fachelli, Sandra (Universitat de Barcelona. Departament de Sociologia i Anàlisi de les Organitzacions)
Data: |
2014 |
Resum: |
En la present comunicació es presenta l'experiència desenvolupada en l'ensenyament de Gestió i Administració Pública de la Universitat de Barcelona en l'ús dels qüestionaris com a instruments d'avaluació del grau de satisfacció de l'alumnat en el desenvolupament de les competències transversals de treball en equip i capacitat d'aprenentatge. |
Nota: |
Background of INCASI Project H2020-MSCA-RISE-2015 GA 691004. WP1: Compilation |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: |
Català |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: |
Qüestionaris ;
Avaluació ;
Competències transversals |
Publicat a: |
Revista del Congrés Internacional de Docència, Núm. 2 (2014) , ISSN 2385-6203 |
Adreça alternativa: https://www.cidui.org/revistacidui/index.php/cidui/article/view/593
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Documents dels grups de recerca de la UAB >
Centres i grups de recerca (producció científica) >
Ciències socials i jurídiques >
Grup de Recerca Educació i Treball (GRET)Articles >
Articles de recercaArticles >
Articles publicats
Registre creat el 2016-01-13, darrera modificació el 2024-04-16