Qüestionari d'avaluació del desenvolupament de les competències personals i prosocials
Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu (ERSCE)
Blanch Gelabert, Sílvia 
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Comes, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Edo, Mequè 
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Estrada Aguilar, Joan 
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Gimeno Soria, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Morón, Mar
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
París Romia, Gemma
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Peire Fernández, Tomàs (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) [...] Mostra tots els 9 autors
Data: |
Bellaterra 2016 |
Descripció: |
10 pag. |
Resum: |
Les competències personals i prosocials dels estudiants són centrals per a la formació docent i sovint són complexes d'avaluar en el marc de la formació universitària. Amb la intenció de promoure aquestes competències i la seva avaluació, l'Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu ha elaborat un qüestionari d'avaluació per evidenciar el desenvolupament de les competències personals i prosocials per facilitar la reflexió d'alumnes, professors i mestres. Tant per a l'autoconeixement i l'autoavaluació dels estudiants en el seu procés i progrés d'aprenentatge (abans, durant i després de fer l'estada de pràctiques), com també per al seu seguiment i l'avaluació dels mestres i tutors de la universitat. El qüestionari ha estat utilitzat i valorat per estudiants d'infantil i primària així com també per mestres d'escola bressol, parvulari i primària durant el projecte. Tot i que les competències personals i prosocials que avalua aquest qüestionari són les indicades al Programa dels Graus de Mestres d'Educació Infantil i de Primària, es defineixen com a competències transversals per a les diverses professions dedicades a l'educació, el benestar i a la Salut; per tant, es pot fer servir també en altres àmbits. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
Llengua: |
Català |
Col·lecció: |
ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació |
Document: |
Objecte d'aprenentatge |
Matèria: |
Competències personals i prosocials ;
Pràcticum ;
Autoavaluació ;
Qüestionari |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu (CRiEDO)
Materials didàctics > Recursos docents
Registre creat el 2016-01-22, darrera modificació el 2024-05-19