Guide for uploading PhD documents
Petit Boix, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals)

Date: 2016
Abstract: Testimonial d'una doctoranda. Presentació realitzada dins de la Jornada de benvinguda als nous doctorands del curs 2015-16: "El doctorat com a etapa formativa. Una aproximació a l'ètica en la recerca i a la bona pràctica", organitzada per la UAB.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Anglès
Series: Eines per a la recerca
Document: Objecte d'aprenentatge
Subject: Doctorat



17 p, 822.6 KB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (research output) > Experimental sciences > Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals (ICTA)
Learning materials > Teaching resources

 Record created 2016-01-29, last modified 2023-04-28



   Favorit i Compartir