Evolución histórica del concepto de límite funcional en los libros de texto de bachillerato y curso de orientación universitaria (COU) : 1940-1995
Sierra Vázquez, Modesto (Universidad de Salamanca. Departamento de Didáctica de la Matemática y Didáctica de las Ciencias Experimentales)
González Astudillo, María Teresa (Universidad de Salamanca. Departamento de Didáctica de la Matemática y Didáctica de las Ciencias Experimentales)
López Esteban, Carmen (Universidad de Salamanca. Departamento de Didáctica de la Matemática y Didáctica de las Ciencias Experimentales)

Data: 1999
Resum: In this paper, we study the historical development of the concept of functional limit in the textbooks of bachillerato and COU during the last fifty years. We analyse twenty-seven books in three stages. In the last one, which gathers the results from the others, we consider three dimensions: conceptual, cognitive and phenomenologic that show us a wide perspective of the changes experimented in this development.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: article ; recerca ; Versió publicada
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 17 N. 3 (1999) , p. 463-476, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://www.raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21606


14 p, 453.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2006-03-13, darrera modificació el 2021-07-24



   Favorit i Compartir