Developing serious games : from face-to-face to a computer-based modality
Padrós, Ariadna (Escola Superior d'Administració i Direcció d'Empreses)
Romero, Margarida (Escola Superior d'Administració i Direcció d'Empreses)
Usart, Mireia (Escola Superior d'Administració i Direcció d'Empreses)
Data: |
2011 |
Resum: |
This paper introduces a methodology for the design of a collaborative Game Based Learning (GBL) model, used here in the context of a finance course in an onsite learning context. In this paper we discuss three releases of the Finance Assets Game (FAG), the teacher-led face-to-face model, the paper-based model, and the computer-based model. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: |
Anglès |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: |
Computer-supported collaborative learning ;
Game development ;
Technology acceptance model ;
Distance education |
Publicat a: |
eLearning papers, Núm. 25 (2011) , p. 1-12, ISSN 1887-1542 |
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles de recercaArticles >
Articles publicats
Registre creat el 2016-02-10, darrera modificació el 2024-05-19