Developing serious games : from face-to-face to a computer-based modality
Padrós, Ariadna (Escola Superior d'Administració i Direcció d'Empreses)
Romero, Margarida (Escola Superior d'Administració i Direcció d'Empreses)
Usart, Mireia (Escola Superior d'Administració i Direcció d'Empreses)

Data: 2011
Resum: This paper introduces a methodology for the design of a collaborative Game Based Learning (GBL) model, used here in the context of a finance course in an onsite learning context. In this paper we discuss three releases of the Finance Assets Game (FAG), the teacher-led face-to-face model, the paper-based model, and the computer-based model.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Anglès
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Computer-supported collaborative learning ; Game development ; Technology acceptance model ; Distance education
Publicat a: eLearning papers, Núm. 25 (2011) , p. 1-12, ISSN 1887-1542



12 p, 647.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2016-02-10, darrera modificació el 2024-05-19



   Favorit i Compartir