Technologies for simulating and Learning the past
Rodríguez, Juan Antonio (Institut d'Investigació en Intel·ligència Artificial (IIIA-CSIC))
Universitat Autònoma de Barcelona. CORE en Patrimoni Cultural

Data: 2015
Nota: Ponència sobre les simulacions socials de societats del passat presentada a la sessió de 20 de març de 2015 "Gamificació i Patrimoni Cultural" dedicada l'actualitat i el futur de la gamificació aplicada al patrimoni dins dels Divendres de Patrimoni de la UAB.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Vídeo
Publicat a: Gamificació i Patrimoni Cultural. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, : 2015





Technologies for simulating and Learning the past

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Arts i humanitats > CORE en Patrimoni Cultural
Documents gràfics i multimèdia > Vídeos

 Registre creat el 2016-02-18, darrera modificació el 2024-05-19



   Favorit i Compartir