visitant ::
identificació
|
|||||||||||||||
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Materials acadèmics > Guies docents > Avaluació i Diagnòstic de Necessitats Educatives |
Títol variant: | Evaluación y diagnóstico de necesidades educativas |
Data: | 2015-16 |
Resum: | L'avaluació i diagnòstic de necessitats educatives és una de les competències nuclears dels professionals de la psicopedagogia. Per això aquest màster ha organitzat aquest mòdul com a obligatori. Qualsevol acció psicopedagògica parteix, es fonamenta i es justifica a partir d'una avaluació diagnòstica. Els objectius d'aquest mòdul són: 1. Explicar els aspectes clau en un procés d'avaluació. 2. Identificar i emprar adequadament els principals instruments, tècniques i recursos d'avaluació i diagnòstic psicopedagògic. 3. Redactar informes avaluatius sobre variables i aspectes psicopedagògics. 4. Comunicar resultats i orientacions derivades de l'avaluació diagnòstica a diferents interlocutors. |
Resum: | Los objetivos de este módulo son: 1. Explicar los aspectos claves en un proceso de evaluación. 2. Identificar y usar adecuadamente los principales instrumentos, técnicas y recursos de evaluación y diagnóstico psicopedagógicos. 3. Redactar informes evaluativos sobre variables y aspectos psicopedagógicos. 4. Comunicar resultados y orientaciones derivados de la evaluación diagnóstica a diferentes interlocutores. |
Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: | Català i castellà |
Titulació: | Psicopedagogia [4313754] |
Pla d'estudis: | Màster Universitari en Psicopedagogia [1168] |
Document: | Objecte d'aprenentatge |
Català 7 p, 354.3 KB |
Español 7 p, 345.6 KB |