La integración de la educación ambiental en la ESO : datos para la reflexión
Pascual Trillo, J. A. (Centro de Profesores y de Recursos Madrid Norte)
Esteban Curiel, G. de (Universidad Autónoma de Madrid. Departamento de Ecología)
Martínez Ibáñez, R. (IES Villa de Vallecas (Madrid))
Molina, José Luis (Molina González)
(Colegio Oficial de Biólogos)
Ramírez Martínez, E. (IES Gabriel Alonso de Herrera (Talavera de la Reina))
Data: |
2000 |
Resum: |
We present in this paper the analysis and principal results of a research carried out among 438 teachers and 126 headmasters. The issues concern the situation of environmental education in Obligatory Secondary School. The purpose of the study was to identify teacher and headmaster's opinions, perceptions and feelings about the situation of environmental education in their centres. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: |
Castellà |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Publicat a: |
Enseñanza de las ciencias, V. 18 N. 2 (2000) , p. 227-234, ISSN 2174-6486 |
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21661
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v18-n2-pascual-esteban-martinez-etal
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4041
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles publicats >
Enseñanza de las cienciasArticles >
Articles de recerca
Registre creat el 2006-03-13, darrera modificació el 2024-05-26