Per citar aquest document: https://ddd.uab.cat/record/1499
El desarrollo de la metacognición en el aprendizaje de las ciencias : estrategias para el profesor y actividades orientadas al alumno
Campanario, Juan Miguel

Data: 2000
Resum: In this paper we review some teaching approaches and teaching resources suggested in the literature on science teaching to encourage the use of metacognitive strategies by students when learning science.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: Article ; recerca ; article ; publishedVersion
Publicat a: Ensenanza de las Ciencias, V. 18 N. 3 (2000) , p. 369-380, ISSN 0212-4521

Adreça original: http://www.raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21685


12 p, 57.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2006-03-13, darrera modificació el 2017-10-28



   Favorit i Compartir