Science teachers' professional development in contexts of educational innovation. Analysis of three initiatives
Couso, Digna
Pintó Casulleras, Roser, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals

Data: 2009
Descripció: 290 pàg.
Nota: Tesi doctoral - Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals, 2009
Drets: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Llengua: Anglès
Document: Tesi doctoral

Adreça alternativa: https://www.educacion.gob.es/teseo/mostrarRef.do?ref=588726


290 p, 2.4 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Centre de Recerca per a l’Educació Científica i Matemàtica (CRECIM)
Documents de recerca > Tesis doctorals

 Registre creat el 2016-05-17, darrera modificació el 2025-11-03



   Favorit i Compartir