Google Scholar: cites
¿Qué pensamiento profesional y curricular tienen los futuros profesores de ciencias de Secundaria?
Martínez Aznar, M. M.
Martín del Pozo, R.
Rodrigo Vega, M.
Varela Nieto, M. P.
Fernández Lozano, M. P.
Guerrero Serón, A.

Data: 2001
Resum: This article is a part of a wider research on secondary science teachers' beliefs. Through the use of a questionnaire data were obtained from 211 secondary science teacher candidates. Analyses of data are discussed in terms of their implication in science teacher education.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: article ; recerca ; Versió publicada
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 19 N. 1 (2001) , p. 67-87, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://www.raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21714
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v19-n1-martinez-martin-rodrigo-etal
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4015


21 p, 152.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2006-03-13, darrera modificació el 2021-07-24



   Favorit i Compartir