Modelos y analogías en la enseñanza de las ciencias naturales. El concepto de modelo didáctico analógico
Galagovsky, Lydia R. (Universidad de Buenos Aires. Centro de Formación e Investigación en Enseñanza de las Ciencias)
Adúriz-Bravo, Agustín 
(Universidad de Buenos Aires. Centro de Formación e Investigación en Enseñanza de las Ciencias)
Data: |
2001 |
Resum: |
In this paper scientific models are examined with a representational and linguistic perspective. Some didactical models are considered as raw simplifications of the original scientific models, acritically brought into the classroom. Finally, we define and exemplify the concept of didactical analogical model. Our hypothesis distinguishes between experts (teachers) and novices (students) in terms of the richness and fluency of the families of models that they use. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
Llengua: |
Castellà |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Publicat a: |
Enseñanza de las ciencias, V. 19 N. 2 (2001) , p. 231-242, ISSN 2174-6486 |
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21735
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v19-n2-galagovsky-aduriz
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4000
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles publicats >
Enseñanza de las cienciasArticles >
Articles de recerca
Registre creat el 2006-03-13, darrera modificació el 2022-03-06