Títol variant: |
The Management of Commitment : building up the Internal Organisational Identity and Values Through Public Relations |
Data: |
2006 |
Resum: |
L'article se centra en la relació dels conceptes «identitat» i «valors», com a elements definitoris de la personalitat de les organitzacions, decisius per a la millora del coneixement i la credibilitat de les entitats. És, alhora, una reflexió sobre la contribució de les relacions públiques en aquests conceptes, especialment pel que fa a la construcció i el manteniment de la cultura organitzativa davant d'un mercat globalitzat. |
Resum: |
The article «Managing commitment: building up internal organizational identity and values though public relations» focuses on the existing relationship between identity and values, the two main elements of organizational behavior. The author shows the importance of this relationship and offers advice on how to gain credibility and increase employee knowledge of the company. At the same time, his approach to managing commitment invites the reader to look in more depth at Internal Public Relations principles, through the analysis of Corporate Culture in a growing global market. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original.  |
Llengua: |
Català |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: |
Relacions públiques ;
Cultura organitzativa ;
Valors corporatius ;
Identitat ;
Compromís corporatiu ;
Sistema organitzatiu ;
Relacions internes ;
Rols ;
Credibilitat ;
Responsabilitat social ;
Mercat global ;
Relaciones públicas ;
Cultura organizativa ;
Valores corporativos ;
Identidad ;
Compromiso corporativo ;
Sistema organizativo ;
Relaciones internas ;
Roles ;
Credibilidad ;
Responsabilidad social ;
Mercado global ;
Public relations ;
Corporate culture ;
Corporate values ;
Identity ;
Corporate commitment ;
Organizational system ;
Internal relations ;
Credibility ;
Corporate social responsibility and global market |
Publicat a: |
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 34 (2006) p. 181-192, ISSN 2340-5236 |