Las relaciones públicas internas como factor de gestión empresarial
Castillo Esparcia, Antonio

Títol variant: Internal Public Relations as a Factor of Business Management
Data: 2006
Resum: La comunicación interna no ha contado con una correcta presencia entre las acciones de las relaciones públicas. Sin embargo, desempeña un papel esencial en la estrategia de comunicación dirigida a los empleados y constituye una herramienta fundamental de relación entre organización y públicos. Con este artículo se realiza una aproximación a la estrategia y a las técnicas de la comunicación interna y se aboga por su inserción entre las funciones de las relaciones públicas.
Resum: Internal communication has not been properly present among public relations activities. However, it plays an essential role in communication strategies aimed at employees and constitutes a fundamental tool in relations between the organization and publics. This article investigates the strategy and the techniques of internal communication and argues for its inclusion among the functions of public relations.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Relacions públiques ; Comunicació interna ; Gestió empresarial ; Relaciones públicas ; Comunicación interna ; Gestión empresarial ; Public relations ; Internal communication ; Management
Publicat a: Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 34 (2006) p. 193-208, ISSN 2340-5236

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Analisi/article/view/55452


16 p, 96.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Anàlisi
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2007-02-07, darrera modificació el 2022-02-20



   Favorit i Compartir