Google Scholar: citas
Being a Teacher Researcher. A Primer on Doing Authentic Inquiry Research on Teaching and Learning, by Konstantinos Alexakos (2015). Sense Publishers, 122 pages
Gonzalez-Acevedo, Nathaly (Universitat Autònoma de Barcelona)

Fecha: 2016
Resumen: Obra ressenyada: Konstantinos ALEXAKOS, Being a Teacher Researcher. A Primer on Doing Authentic Inquiry Research on Teaching and Learning. Sense Publishers, 2015.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Anglès
Documento: Ressenya ; recerca ; Versió publicada
Materia: Book review
Publicado en: Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 9 Núm. 2 (may-june 2016) , p. 115-119 (Book Reviews) , ISSN 2013-6196

Adreça original: https://revistes.uab.cat/jtl3/article/view/v9-n2-gonzalez
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Bellaterra/article/view/310692
DOI: 10.5565/rev/jtl3.682


5 p, 134.8 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Bellaterra journal of teaching and learning language and literature
Artículos > Artículos de investigación
Artículos > Reseñas

 Registro creado el 2016-07-01, última modificación el 2023-02-10



   Favorit i Compartir