Google Scholar: cites
Being a Teacher Researcher. A Primer on Doing Authentic Inquiry Research on Teaching and Learning, by Konstantinos Alexakos (2015). Sense Publishers, 122 pages
Gonzalez-Acevedo, Nathaly (Universitat Autònoma de Barcelona)

Data: 2016
Resum: Obra ressenyada: Konstantinos ALEXAKOS, Being a Teacher Researcher. A Primer on Doing Authentic Inquiry Research on Teaching and Learning. Sense Publishers, 2015.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Anglès
Document: Ressenya ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Book review
Publicat a: Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 9 Núm. 2 (may-june 2016) , p. 115-119 (Book Reviews) , ISSN 2013-6196

Adreça original: https://revistes.uab.cat/jtl3/article/view/v9-n2-gonzalez
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Bellaterra/article/view/310692
DOI: 10.5565/rev/jtl3.682


5 p, 134.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Bellaterra journal of teaching and learning language and literature
Articles > Articles de recerca
Articles > Ressenyes

 Registre creat el 2016-07-01, darrera modificació el 2023-02-10



   Favorit i Compartir