Google Scholar: cites
De la necesidad, virtud : cómo aprovechar los errores y las imprecisiones de los libros de texto para enseñar física
Campanario, Juan Miguel

Data: 2003
Resum: En este trabajo se presentan y analizan ejemplos concretos de cómo aprovechar los errores e imprecisiones de los libros de texto de física con el fin de conseguir diversos objetivos educativos de distinto nivel.
Resum: In this aticle I present and analyze examples on how to profit from errors and inacuracies in Physics textbooks to achieve some several educational goals.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Errores en libros de texto ; Metacognición ; Actividades de enseñanza ; Textbooks errors ; Metacognition ; Teaching activities
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 21 N. 1 (2003) , p. 161-172, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://www.raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21904
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v21-n1-campanario
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.3949


12 p, 233.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2006-03-13, darrera modificació el 2021-07-24



   Favorit i Compartir