Semiòtica de la Comunicació [103042]
Lacalle Zalduendo, María Rosario
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2016-17
Resum: L'objectiu de l'assignatura ès desenvolupar les habilitats d'aprenentatge necessàries per treballar de manera eficient l'autoaprenentatge i l'autoexigència, així com iniciar estudis posteriors amb un elevat grau d'autonomia o que impliquin l'adaptació a noves situacions. Aquest curs té un caràctert teòric-metodològic i es dirigeix a facilitar als alumnes la base conceptual i els instruments necessaris per analitzar els discursos de la Comunicació de Masses, així com les estratègies subjacents als processos comunicatius dels mitjans. El context con es produeixen i es consumeixen els discursos dels mitjans de comunicació esdevé així mateix objecte d'anàlisi. Els diferents punts del programa s'articulen entorn a algunes de les principals aportacions de la semiòtica, de la socio-semiòtica i de l'anàlisi del discurs.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Comunicació Audiovisual [2501928] ; Periodisme [2501933]
Pla d'estudis: Grau en Periodisme [971] ; Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
4 p, 77.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2016-07-04, darrera modificació el 2023-01-28



   Favorit i Compartir