Creativitat Audiovisual [103148]
Lázaro Pernias, Patrícia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2016-17
Resum: Aquesta assignatura forma part de la matèria Creativitat en Publicitat i Relacions Públiques, la qual, amb un total de 24 ECTS obligatoris i 30 ECTS optatius, es desenvolupa pràcticament al llarg de tot el Grau (des de aquest enllaç es pot accedir a la informació que apareix a la memòria del grau http://www. uab. es/Document/518/769/Memoria%20GRAU%20de%20Publicitat%20i%20relacions%20publiques%20aprov. % . Es tracta d'una matèria formada per nou assignatures, l'objectiu principal de les quals és dotar els estudiants de les eines pertinents per tal que siguin capaços d'aplicar els procesos creatius en la publicitat i en les relacions publiques per al desenvolupament d'accions i campanyes publicitàries i de relacions publiques. En el cas concret de Creativitat Audiovisual, ens orientarem cap a formes publicitàries tals com l' Storytelling Transmedia, o el Branded Content, que precissen d'un ús creatiu del so i la imatge, tot experimentant amb les múltiples possibilitats narratives i expressives que ofereixen el muntatge sonor i visual, la creació d'espai i temps, etc. No obstant no es deixaran de banda les formes publicitàries més tradicionals. És per aquesta raó que es prestarà especial atenció, entre d'altres aspectes, a la creació de personatges, la construcció d'ambients, paisatges i perspectives,el tractament del temps i la narrativa audiovisual, gèneres i formats no estrictament publicitaris, i també aspectes tals com l'arquitectura del ritme audiovisual, la semàntica i l'estètica del muntatge audiovisual, etc. En finalitzar l'assignatura, els estudiants hauran d'estar plenament capacitats per plantejar històries i construir móns narratius, o proposar continguts de marca audiovisuals, tot determinant quins components del llenguatge audiovisual i quines tècniques de realització són els més adients segons el missatge que es pretengui difondre, així com per implementar innovacions en les construccions publicitàries radiofòniques i televisives més tradicionals.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 89.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2016-07-04, darrera modificació el 2024-03-11



   Favorit i Compartir