Direcció d'Art [103145]
Tena Parera, Daniel
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2016-17
Resum: Objectiu general Desenvolupar les estratègies creatives en mitjans gràfics per la confecció de missatges publicitaris. Aquest objectiu general es concreta de manera que en finalitzar l' Assignatura l'estudiant serà capaç de (objectius específics): a. Demostrar les habilitats i coneixements necessaris per desenvolupar gràficament idees publicitàries amb la màxima eficàcia i eficiència. b. Demostrar els màxims coneixements dels elements que es consideren propis de la direcció d'art i del disseny gràfic publicitari per utilitzar-los d'una manera tècnicament correcta, eficaç i eficient. c. Demostrar conèixer i analitzar els corrents i les tendències del disseny gràfic i de comunicació publicitària que marquen les grans línies de la publicitat actual. d. Demostrar solvència en l'estructuració de missatges publicitaris des de la perspectiva formal tot experimentant amb la construcció de peces gràfiques visuals i audiovisuals.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 81.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2016-07-04, darrera modificació el 2023-01-27



   Favorit i Compartir