Per citar aquest document: https://ddd.uab.cat/record/159469
Disseny i adaptació curriculars [101685]
Gonzalez Fernandez, Henar
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia

Data: 2016-17
Resum: Els objectius metodològics d'aquesta assignatura es desenvolupen amb estratègies que se centren en el treball dirigit, el treball supervisat i el treball autònom. Els objectius a assolir són els següents: 1. Adaptar processos d'ensenyament- aprenentatge per donar resposta a les necessitats educatives específiques de l'alumnat en contextos de diversitat. 2. Conèixer el sistema educatiu i el currículum actual per poder establir el marc d'actuació davant les necessitats especifiques d'aprenentatge. 3. Explorar diferents alternatives metodològiques per a donar resposta a les necessitats educatives específiques d'estudiants d'educació infantil i primària.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Logopèdia [2500893]
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Logopèdia [828]



Català
6 p, 87.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2016-07-04, darrera modificació el 2017-10-14



   Favorit i Compartir