Data: |
2016-17 |
Resum: |
Conèixer l'àmbit de la Psicologia de l'Educació i la seva ubicació dins de la Psicologia. Conèixer les variables i interaccions que caracteritzen la Psicologia de l'Educació, diferenciant-les de les pròpies d'altres enfo-caments teòrics de tipus psicològic i/o educa-tiu. Adquirir procediments d'anàlisi de situacions pràcti-ques des de la perspectiva psicoeducativa. Aprendre a examinar, analitzar i avaluar críticament la literatura rellevant i a participar en discussions, tant en grups reduïts com amplis, sobre temes relacionats amb el contingut de l´assignatura. Participar activament i críticament en la construcció del propi aprenentatge, per tal d'adquirir uns hàbits de treball intel. lectual autònoms i independents. Adquirir coneixement declaratiu i procedimental per poder treballar com a psicòleg educatiu en l'educació formal o no formal. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original.  |
Llengua: |
Català. |
Titulació: |
Psicologia [2502443] |
Pla d'estudis: |
Graduat o Graduada en Psicologia [954] |