Aprenentatge i desenvolupament motor [102053]
Peire Fernández, Tomas
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Título variante: Learning and Motor Development
Título variante: Aprendizaje y desarrollo motor
Fecha: 2016-17
Resumen: - Proporcionar a l'alumnat el coneixement de les bases teòriques i els autors i tendències més significades que han estudiat i interpreten els procesos del desenvolupament i de l'aprenentatge motor, fent èmfasi en les etapes d'Educació Infantil i Primària. - Conèixer, analitzar i reflexionar sobre aspectes didàctics del procés d'adquisició d'aprenentatges motors. - Dissenyar propostes didàctiques teòrico-pràctiques adequades per estimular i afavorir el desenvolupament i l'aprenentatge motor. Saber explicar i dosificar activitats referides a les habilitats motrius bàsiques i especifiques, fonamentant-les en els coneixements teòrics adquirits. - Vivenciar i experimentar a través de les pràctiques a classe i de les Pràctiques Competencials Internes, programades i dirigides per grups d'alumnes, el procés d'ensenyament-aprenentatge del moviment humà i d'impartició d'activitats adients de caràcter educatiu.
Resumen: - To provide students with knowledge of the theoretical and the authors who have studied trends signified and interpret the processes of development and motor learning, emphasis on Early Childhood Education and Primary. - Understand, analyze and reflect on didactic aspects of the acquisition process of learning engines. - To design appropriate educational theory and practice to stimulate and encourage the development and motor learning. Explain and measure activities related to the basic motor skills and specific grounding in the theoretical knowledge acquired. - To experience and experience through internships and classroom practices Internal competence programmed and run by groups of students, the teaching and learning of human movement and delivery of appropriate educational activities.
Resumen: - Proporcionar al alumnado el conocimiento de las bases teóricas y los autores y tendencias más significadas que han estudiado e interpretan los procesos del desarrollo y del aprendizaje motor, haciendo énfasis en las etapas de Educación Infantil y Primaria. - Conocer, analizar y reflexionar sobre aspectos didácticos del proceso de adquisición de aprendizajes motores. - Diseñar propuestas didácticas teòrico-prácticas adecuadas para estimular y favorecer el desarrollo y el aprendizaje motor. Saber explicar y dosificar actividades referidas a las habilidades motrices básicas y especificas, fundamentándolas en los conocimientos teóricos adquiridos. - Vivenciar y experimentar a través de las prácticas en clase y de las Prácticas Competenciales Internas, programadas y dirigidas por grupos de alumnos, el proceso de enseñanza-aprendizaje del movimiento humano y de impartición de actividades adecuadas de carácter educativo. Neteja Ressalta les paraules desconegudes Utilitza les formes valencianes.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català.
Titulación: Educació primària [2500798]
Plan de estudios: Graduat o Graduada en Educació Primària [896]



Català
5 p, 95.6 KB

Anglès
5 p, 95.7 KB

Castellà
6 p, 96.6 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2016-07-08, última modificación el 2018-10-27



   Favorit i Compartir