Lectura de la Imatge Artística [100276]
Claveria, Montserrat
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Fecha: 2016-17
Resumen: "Lectura de la Imatge" és una assignatura de caràcter introductori dissenyada per capacitar l'estudiant en aprendre les tècniques relacionades amb la percepció de l'obra d'art a partir de l'estudi de diferents obres i suports. Els objectius que s'han definit per a aquesta assignatura contemplen que un cop acabat el curs, l'estudiant haurà de ser capaç de: 1. Distingir els trets que caracteritzen la imatge i comprendre la seva composició. 2. Identificar els diferents tipus d'imatges i suports que configuren el llenguatge visual. 3. Entendre els codis que formen la imatge per a poder analitzar-les. 4. Evidenciar com l'evolució del pensament humà ha esdevingut un condicionant important en el desenvolupament del llenguatge visual. 5. Interpretar correctament el context que ha suggerit la imatge en qüestió. 6. Interessar-se per les tendències contemporànies del llenguatge visual. 7. Realitzar treballs d'investigació. 8. Aprendre els recursos necessaris per tal de presentar oralment i per escrit els treballs d'investigació de 1 8. Aprendre els recursos necessaris per tal de presentar oralment i per escrit els treballs d'investigació de forma coherent, creativa i adequada.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Musicologia [2500240] ; Arqueologia [2500241] ; Història [2500501] ; Humanitats [2502758] ; Filosofia [2500246]
Plan de estudios: Grau en Història [803] ; Grau en Arqueologia [811] ; Grau en Musicologia [809] ; Grau en Humanitats [1139] ; Grau en Filosofia [802]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
6 p, 88.3 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2016-07-08, última modificación el 2023-07-02



   Favorit i Compartir