Educació, escola i territori [101160]
García Gracia, Maribel
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia

Data: 2016-17
Resum: Abordar l'anàlisi de la realitat educativa d'un territori utilitzant els coneixements i eines d'anàlisi pròpies de la sociologia de l'educació i de la intervenció en polítiques socials d'àmbit local. Es procura, així, una aproximació aplicada dels marcs teòrics i conceptuals a la realitat sociopolítica de l'educació, tant a l'àmbit formal com no formal. Els objectius concrets són els següents: Saber aplicar els fonaments teòrics de la sociologia de l'educació i de les politiques d'educació a la diagnosi socio-educativa d'un territori concret. Reconèixer, en un territori local concret, les principals problemàtiques educatives com a síntesi de la mirada sociopolítica. Desenvolupar capacitat crítica sobre les problemàtiques educatives actuals. Comprendre l'origen, les conseqüències i els límits socials, legislatius i polítics que emmarquen la intervenció socioeducativa.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Sociologia [2500262]
Pla d'estudis: Grau en Sociologia [819]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 87.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2016-07-15, darrera modificació el 2023-01-29



   Favorit i Compartir