Educació, escola i territori [101160]
García Gracia, Maribel
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia

Date: 2016-17
Abstract: Abordar l'anàlisi de la realitat educativa d'un territori utilitzant els coneixements i eines d'anàlisi pròpies de la sociologia de l'educació i de la intervenció en polítiques socials d'àmbit local. Es procura, així, una aproximació aplicada dels marcs teòrics i conceptuals a la realitat sociopolítica de l'educació, tant a l'àmbit formal com no formal. Els objectius concrets són els següents: Saber aplicar els fonaments teòrics de la sociologia de l'educació i de les politiques d'educació a la diagnosi socio-educativa d'un territori concret. Reconèixer, en un territori local concret, les principals problemàtiques educatives com a síntesi de la mirada sociopolítica. Desenvolupar capacitat crítica sobre les problemàtiques educatives actuals. Comprendre l'origen, les conseqüències i els límits socials, legislatius i polítics que emmarquen la intervenció socioeducativa.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català
Studies: Sociologia [2500262]
Study plan: Graduat o Graduada en Sociologia [819]



Català
5 p, 87.0 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Course programs (Study plans)

 Record created 2016-07-15, last modified 2017-10-14



   Favorit i Compartir