Aspectes biopsicològics de la persona [101632]
Martinez Fernandez, J. Reinaldo
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Título variante: Biopsychological Aspects of People
Título variante: Aspectos biopsicológicos de la persona
Fecha: 2016-17
Resumen: Aquesta assignatura té com a finalitat apropar els i les estudiants a l'estudi de la realitat humana, tant des del punt de vist filogenètic com ontogenètic (vida, desenvolupament, processos mentals, gènere, cultura, societat, etc. ). S'espera que els i les estudiants comprenguin i reflexionin críticament al voltant de les bases biològiques i psicològiques que permeten descriure i explicar el comportament i els processos mentals de l'ésser humà i la forma com aquests es desenvolupen al llarg del cicle vital (des de la gestació fins a la reflexió al voltant de la mort). A més a més en aquesta assignatura els i les estudiants han d'assolir aprenentatges per a la identificació i actuació en cas de necessitats educatives específiques que requereixin atenció per tal d'assolir un desenvolupament adequat a partir de la consideració dels aspectes biopsicològics de la persona.
Resumen: This course aims to bring closer students to the human reality, in terms of phylogenetic view and ontogenetic (life, development, mental processes, gender, culture, society…). The student is expected to understand and reflect critically about the psychological and biological bases, which allow describing the behavior and the mental processes of the human being and how those elements are developed across the life cycle (from the gestation to the reflection concerning the death). Besides this, through this course, the students have to acquire enough learnings to identify and act if it is required in cases with specific special needs that require attention with the aim of acquire an appropriate development based on the consideration of the biopsychological aspects of the person.
Resumen: Esta asignatura tiene por finalidad aproximar a los estudiantes al estudio de la realidad humana, tanto desde el punto de vista filogenético como del ontogenético (vida, desarrollo, procesos mentales, género, cultura, sociedad, etc. ). Se espera que los estudiantes comprendan y reflexionen críticamente acerca de las bases biológicas y psicológicas que permiten describir y explicar el comportamiento y los procesos mentales del ser humano y la forma como éstos se desarrollan a lo largo del ciclo vital (desde la gestación hasta la reflexión acerca de la muerte). Además, en esta asignatura los estudiantes deben adquirir aprendizajes para la identificación y la actuación en caso de necesidades educativas específicas que requieren atención con la finalidad de adquirir un desarrollo adecuado a partir de la consideración de los aspectos biopsicológicos de la persona.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Educació Social [2500260] ; Pedagogia [2500261]
Plan de estudios: Grau en Educació Social [827] ; Grau en Pedagogia [1211]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 84.1 KB

Anglès
5 p, 84.1 KB

Castellà
5 p, 83.8 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2016-07-15, última modificación el 2023-07-22



   Favorit i Compartir