Pràctiques Externes Integrades [104116]
Aguayo-Gonzalez, Mariela
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina

Títol variant: Prácticas Externas Integradas
Data: 2016-17
Resum: Introducció L'envelliment de la població, principalment a causa de l'augment de l'esperança de vida de les persones, es tradueix en la necessitat d'una millora en la qualitat de vida i de les prestacions sanitàries rebudes. Això comporta l'exigència de comptar amb professionals altament qualificats i preparats per a oferir cures d'infermeria en les quals es contempli la complexitat de la persona i del seu entorn. Aquesta assignatura pretén que, a través dels coneixements adquirits durant tota la formació professional, l'estudiant sigui capaç de realitzar una completa valoració i intervenció dels pacients assignats basant-se en les seves necessitats, i seguint el model de Virginia Henderson. Objectiu general 1 L'estudiant ha de proporcionar cures complexes centrat en les necessitats del pacient des d'una mirada biopsicosocial. Objectius específics Desenvolupar el rol professional a totes les àrees d'acompliment. Utilitzar l'evidència científica i recerca bibliogràfica per a la valoració, programació execució i avaluació de les cures d'infermeria. Aprofundir en el millora de les habilitats de comunicació i escolta activa de la persona atesa. Integrar-se en l'equip interdisciplinari i participar en totes les funcions que li pertoquen en el desenvolupament del rol professional. Gestionar i intervenir de manera eficaç en els plans de cures en situacions complexes. Afavorir el desenvolupament d'un pensament crític en el desenvolupament de totes les etapes del procés d'atenció d'infermeria. Aplicar un judici crític en la presa de decisions d'infermeria. Afavorir la resolució de conflictes d'una manera autònoma i assertiva durant l'exercici del seu rol com a estudiant.
Resum: Introducción El envejecimiento de la población, principalmente debido al aumento de la esperanza de vida de las personas, se traduce en la necesidad de una mejora en la calidad de vida y de las prestaciones sanitarias recibidas. Esto trae consigo la exigencia de contar con profesionales altamente calificados y entrenados para brindar cuidados de enfermería en el cual se contemple la complejidad de la persona y su entorno. Este asignatura pretende que, a través de los conocimientos adquiridos durante toda la formación profesional, el estudiante sea capaz de realizar una completa valoración e intervención de los pacientes asignados en base a sus necesidades siguiendo el modelo de Virginia Henderson. Objetivos Objetivo general 1 Objetivo general El estudiante proporcionará cuidados complejos centrado en las necesidades del paciente desde una mirada biopsicosocial. Objetivos específicos Desarrollar el rol profesional en todas sus áreas de desempeño. Utilizar la evidencia científica y búsqueda bibliográfica para la valoración, programación ejecución y evaluación de los cuidados enfermeros Profundizar en el mejora de las habilidades de comunicación y escucha activa de la persona atendida. Integrarse en el equipo interdisciplinar y participar en todas las funciones que competen al desarrollo del rol profesional. Gestionar e intervenir de manera eficaz los planes de cuidados frente a situaciones complejas. Favorecer el desarrollo de un pensamiento crítico en el desarrollo de todas las etapas del proceso de atención de enfermería Aplicar un juicio crítico en la toma de decisiones enfermeras Favorecer la resolución de conflictos de una manera autónoma y asertiva durante el desempeño de su rol como estudiante.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Infermeria [2500891]
Pla d'estudis: Grau en Infermeria [830]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
6 p, 86.7 KB

Castellà
6 p, 83.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2016-07-15, darrera modificació el 2023-01-29



   Favorit i Compartir