Patrimoni lingüístic i literari [102074]
Panyella Ferreres, Ramon
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Título variante: Linguistic and Literary Heritage
Título variante: Patrimonio lingüístico y literario
Fecha: 2016-17
Resumen: -Conèixer els trets fonamentals de la diversitat lingüística patrimonial en les llengües catalana i espanyola a partir de l'observació i l'anàlisi de textos de la literatura popular i d'altres gèneres no literaris. -Conèixer el concepte de patrimoni literari, els mecanismes de creació i les principals formes de difusió. -Proporcionar un coneixement d'alguns aspectes de la tradició literària catalana i espanyola a partir de la lectura i anàlisi d'un repertori ampli i variat de textos (poesia i narrativa) de diferents èpoques, preferentment dels segles XIX-XXI. -Augmentar la competència lecto-literària de l'estudiant en textos de qualitat literària i lingüística d'ambdues llengües. -Reconèixer el valor de les obres literàries en la formació intel·lectual i cultural del mestre.
Resumen: -know the concept of literary heritage, the mechanisms of creation and the main forms of dissemination-Knowing the fundamental features of patrimonial linguistic diversity in the Catalan and Spanish languages from the observation and analysis of texts of popular literature and other non-literary genres -know the concept of literary heritage, the mechanisms of creation and the main forms of dissemination. -Provide knowledge of some aspects of the Spanish and Catalan literary tradition based on the reading and analysis of a wide and varied repertoire of texts (poetry and fiction) from different periods, mainly XIX-XXI centuries. -Increase reading and literary competence of the student in texts of literary and linguistic quality of both languages. -Recognize the value of literary works in the intellectual and cultural training of the teacher.
Resumen: -Conocer los rasgos fundamentales de la diversidad lingüística patrimonial en las lenguas catalana y española a partir de la observación y el análisis de textos de la literatura popular y de otros géneros no literarios. -Conocer el concepto de patrimonio literario, los mecanismos de creación y las principales formas de difusión. -Proporcionar un conocimiento de algunos aspectos de la tradición literaria catalana y española a partir de la lectura y análisis de un repertorio amplio y variado de textos (poesía y narrativa) de diferentes épocas, preferentemente de los siglos XIX-XXI. -Aumentar la competencia lecto-literaria de los estudiantes en textos de cualidad literaria y lingüística de las dos lenguas. -Apreciar el valor de las obras literarias en la formación intelectual y cultural de los maestros.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català.
Titulación: Educació primària [2500798]
Plan de estudios: Graduat o Graduada en Educació Primària [896]



Català
4 p, 73.5 KB

Anglès
4 p, 75.5 KB

Castellà
4 p, 73.7 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2016-07-15, última modificación el 2018-10-27



   Favorit i Compartir