Informe Projecte REVIR. Estudi sobre percepció i impacte en el professorat de ciències de secundària
Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica (CRECIM)

Fecha: 2015
Resumen: El projecte educatiu REVIR es va iniciar fa més d'una dècada amb la voluntat de contribuir a millorar el treball experimental de l'alumnat de secundària i la formació del professorat assistent a les sessions en quant a estratègies d'ensenyament de les ciències fent ús de TIC. Era desig del CRECIM fer-ne un balanç tot avaluant la percepció i l'impacte del projecte REVIR en el professorat de secundària assistent al llarg de la vida del projecte.
Derechos: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Lengua: Català
Documento: Working paper
Materia: REVIR ; Professorat



28 p, 691.8 KB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Documentos de los grupos de investigación de la UAB > Centros y grupos de investigación (producción científica) > Ciencias sociales y jurídicas > Centro de Investigación para la Educación Científica y Matemática (CRECIM)
Documentos de investigación > Working papers

 Registro creado el 2016-07-19, última modificación el 2024-11-23



   Favorit i Compartir