Cataluña ¿dos lógicas contrapuestas para luchar contra el abandono escolar?
Tarabini-Castellani, Aina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Curran, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Montes Ruiz, Alejandro (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Parcerisa, Lluís (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)

Data: 2015
Resum: El Departament d'Ensenyament, a nivel autonómico, y el Consorci d'Educació de Barcelona, a nivel local, diseñas y aplican políticas para combatir el abandono escolar prematuro en Cataluña. Los autores del artículo descubren algunas brechas entre ellas. Mientras que el departament se centra en el abandono desde un punto de vista instrumental, el Concorci pone el foco en la adhesión escolar.
Ajuts: Ministerio de Economía y Competitividad CSO2012-31575
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Rendiment escolar ; Catalunya ; Fracàs escolar ; Absentisme escolar ; Abandó dels estudis (Educació secundària)
Publicat a: Cuadernos de pedagogía, Núm. 454 (Marzo 2015) , p. 47-50, ISSN 2386-6322

Adreça alternativa: http://www.cuadernosdepedagogia.com/Content/Inicio.aspx


4 p, 1.7 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Globalització, Educació i Polítiques Socials (GEPS)
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2016-09-09, darrera modificació el 2023-09-05



   Favorit i Compartir