Retos y oportunidades en la ambientalización curricular
Granados Sánchez, Jesús 
(Glasgow University)
Junyent i Pubill, Mercè 
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
| Data: |
2015 |
| Resum: |
El término "ambientalizar" apareció inicialmente relacionado con la Educación Ambiental y especialmente con la consideración e introducción de la variable ambiental. Hoy, el término se vincula a la incorporación de la sostenibilidad. Pero ¿qué es "ambientalizar"? ¿y en qué consiste? ¿y qué hay que ambientalizar? Este artículo intenta dar respuesta a estas cuestiones a partir de las principales aportaciones que se han hecho desde los años setenta del siglo XX hasta la actualidad. |
| Drets: |
Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.  |
| Llengua: |
Castellà |
| Document: |
Article ; divulgació ; Versió publicada |
| Matèria: |
Educació ambiental ;
Desenvolupament sostenible ;
Ensenyament ;
Gestió educativa |
| Publicat a: |
Cuadernos de pedagogía, Num. 460 (2015) , p. 48-52, ISSN 2386-6322 |
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles de divulgacióArticles >
Articles publicats
Registre creat el 2016-09-09, darrera modificació el 2024-11-23