¿Por qué no empezar a formular buenas preguntas?
Figueiras Ocaña, Lourdes (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
| Data: |
2013 |
| Resum: |
Una educación estadística de calidad debe conseguir que los alumnos sean capaces de formular buenas preguntas que les permitan comprender una situación o predecir tendencias. Para ello es necesario que dispongan de datos ricos y que dediquen más tiempo a conocer ejemplos de investigaciones, adaptados a su nivel, que utilizan la estadística de forma óptima. Aprender la ingeniería de la estadística puede ser más fácil si se tienen referentes adecuados. |
| Drets: |
Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.  |
| Llengua: |
Català |
| Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
| Matèria: |
Estadística educativa ;
Estadística ;
Ensenyament ;
Processament de dades |
| Publicat a: |
Cuadernos de pedagogía, Vol. 1, Num. 438 (2013) , p. 55-59, ISSN 2386-6322 |
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles de recercaArticles >
Articles publicats
Registre creat el 2016-09-13, darrera modificació el 2024-11-23