La formación de las familias para el aprendizaje de la comunidad
Garcia Yeste, Carme (Universitat Rovira i Virgili. Departament de Pedagogia)
Yuste Munté, Montse (Universitat de Barcelona)

Data: 2012
Resum: Los centros de éxito estudiados en el proyecto INCLUD-ED tienen una característica común: todos ellos desarrollan actividades de formación para las familias. La oferta responde a las demandas de éstas e incluye cursos de alfabetización e idiomas y formación en TIC, entre otras propuestas. Padres y madres se ven así más capaces de ayudar a sus hijos e hijas con los deberes y les transmiten un punto de vista muy positivo sobre el aprendizaje.
Drets: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Família i escola ; Alfabetitzacio ; Educació d'Adults ; Formació permanent ; Tecnologia de la informació ; Ensenyament
Publicat a: Cuadernos de pedagogía, Num. 429 (2012) , p. 58-60, ISSN 2386-6322



2 p, 94.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2016-09-13, darrera modificació el 2025-06-12



   Favorit i Compartir