|
|
|||||||||||||||
|
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español | |||||||||
| Pàgina inicial > Articles > Articles publicats > Neurociencia y docentes : |
| Data: | 2009 |
| Resum: | Esta disciplina realiza interesantes aportaciones al ámbito educativo: ayuda a cerrar algunos debates ya desfasados, como el del miedo, y recurre a métodos alternativos, beneficiosos para el cerebro, con el objetivo de superar ciertas dificultades de aprendizaje. Sin embargo, es preciso definir espacios de investigación en los que el profesorado pueda contribuir de forma activa al nacimiento de una ciencia transdisciplinar del conocimiento. |
| Drets: | Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets. |
| Llengua: | Castellà |
| Document: | Article ; recerca ; Versió publicada |
| Matèria: | Educació ; Investigació ; Emocions i cognició ; Psicologia de l'aprenentatge ; Aprenentatge ; Formació permanent ; Política educativa ; Cervell ; Desenvolupament ; Professors ; Formació ; Avaluació educativa ; Programme for International Student Assessment ; Sociologia de l'educació |
| Publicat a: | Cuadernos de pedagogía, Num. 386 (2009) , p. 92-96, ISSN 2386-6322 |
5 p, 72.8 KB |