Neurociencia y docentes : crónica de un encuentro
della Chieda, Bruno (University Harvard & OECD's Ceri)
Christoph, Vanessa (FernUniversität Hagen)

Data: 2009
Resum: Esta disciplina realiza interesantes aportaciones al ámbito educativo: ayuda a cerrar algunos debates ya desfasados, como el del miedo, y recurre a métodos alternativos, beneficiosos para el cerebro, con el objetivo de superar ciertas dificultades de aprendizaje. Sin embargo, es preciso definir espacios de investigación en los que el profesorado pueda contribuir de forma activa al nacimiento de una ciencia transdisciplinar del conocimiento.
Drets: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Educació ; Investigació ; Emocions i cognició ; Psicologia de l'aprenentatge ; Aprenentatge ; Formació permanent ; Política educativa ; Cervell ; Desenvolupament ; Professors ; Formació ; Avaluació educativa ; Programme for International Student Assessment ; Sociologia de l'educació
Publicat a: Cuadernos de pedagogía, Num. 386 (2009) , p. 92-96, ISSN 2386-6322



5 p, 72.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2016-09-15, darrera modificació el 2024-11-23



   Favorit i Compartir