Apuntes para la interpretación de los resultados PISA en cuatro países : reflexiones in situ
Ferrer i Julià, Ferran

Data: 2007
Resum: Un proyecto de investigación analizó los resultados obtenidos por Bélgica, Suiza, Finlandia y Hong Kong, en el Informe PISA. La importancia del contexto educativo, la formación del docente, su prestigio y el nivel de dedicación a cuestiones de aprendizaje son analizados a la luz de los datos de cada país. El autor concluye con el caso español, al que concede la posibilidad de cambiar.
Drets: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Programme for International Student Assessment ; Educació ; Avaluació ; Fracàs escolar ; Família i escola ; Professors i estudiants ; Professors ; Formació ; Pràctica professional
Publicat a: Cuadernos de pedagogía, Num. 369 (2007) , p. 89-93, ISSN 2386-6322



5 p, 94.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2016-09-15, darrera modificació el 2025-06-12



   Favorit i Compartir