Competencias para la gestión del conocimiento y el aprendizaje
Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)

Data: 2007
Resum: La interactividad es el eje sobre el que se construye el conocimiento, una construcción que debe vincularse a situaciones problemáticas, en las que el alumnado busque información, estudie alternativas o experimente soluciones. Así, la investigación es una forma de aprender que invita a cada uno a poner en marcha un aprendizaje significativo y social.
Drets: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Alfabetització informacional ; Gestió del coneixement ; Tecnologia de la informació ; Aprenentatge organitzatiu ; Sistemes d'informació de gestió
Publicat a: Cuadernos de pedagogía, Num. 370 (2007) , p. 24-27, ISSN 2386-6322



4 p, 108.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu (CRiEDO)
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2016-09-15, darrera modificació el 2024-11-23



   Favorit i Compartir