Luces y sombras en la evaluación de competencias : el caso PISA
Sanmartí, Neus 
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Sardà, Anna
| Data: |
2007 |
| Resum: |
Nos hallamos ante un programa internacional ambicioso, serio e innovador que evalúa conocimientos básicos y habilidades. Sin embargo, el PISA es criticado por estar al servicio del capitalismo, estandarizar las mentes y ser incapaz de transformar realmente la educación. En este contexto, la escuela afronta un reto, compensar diferencias, que sólo puede conseguir un profesorado bien preparado. |
| Drets: |
Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.  |
| Llengua: |
Castellà |
| Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
| Matèria: |
Programme for International Student Assessment ;
Estudiants ;
Avaluació ;
Educació ;
Fracàs escolar ;
Investigació ;
Tests i proves en educació |
| Publicat a: |
Cuadernos de pedagogía, Vol. 370 (2007) , p. 60-63, ISSN 2386-6322 |
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles de recercaArticles >
Articles publicats
Registre creat el 2016-09-15, darrera modificació el 2025-06-12