De las opiniones a los argumentos
Figueras, Raquel (Rosa Sensat (Associació). Grup de treball d'Educació Matemàtica Crítica (EMAC))
Planas, Núria 
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Blázquez, Francesca (Rosa Sensat (Associació). Grup de treball d'Educació Matemàtica Crítica (EMAC))
Darnaculleta, Anna (Rosa Sensat (Associació). Grup de treball d'Educació Matemàtica Crítica (EMAC))
| Data: |
2007 |
| Resum: |
La actividad consiste en inferir la definición del término "light" a partir de productos así etiquetados y de otros estándar. Pero en las primeras respuestas pesan mucho más los supuestos que los datos que proporcionan esos envases. Lo que se pretende precisamente es que los alumnos y alumnas aprendan a distinguir las opiniones de los argumentos, a cuestionarse lo que dan por hecho y a desarrollar razonamientos claros y precisos. |
| Drets: |
Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.  |
| Llengua: |
Castellà |
| Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
| Matèria: |
Matemàtica ;
Ensenyament ;
Problemes, exercicis, etc. ;
Interacció didàctica ;
Pensament crític ;
Anàlisi de dades ;
Aliments ;
Contingut en calories ;
Màrqueting |
| Publicat a: |
Cuadernos de pedagogía, Vol. 373 (2007) , p. 37-40, ISSN 2386-6322 |
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles de recercaArticles >
Articles publicats
Registre creat el 2016-09-15, darrera modificació el 2025-03-28