Mitos de la cultura educativa
Parellada Enrich, Carles (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació)
| Data: |
2007 |
| Resum: |
El autor hace un repaso de una decena de claves que pueden favorecer el desarrollo de proyectos educativos innovadores pero en las que subyacen inconvenientes o malentendidos y ante las que, por tanto, deben tomarse las prevenciones necesarias. Y apunta, como meta prioritaria, orientar los proyectos a dinámicas fértiles de aprendizaje, con capacidad significativa de comunicación y alta confianza en las capacidades de las comunidades que los protagonizarán. |
| Drets: |
Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.  |
| Llengua: |
Castellà |
| Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
| Matèria: |
Ensenyament ;
Innovacions ;
Control de qualitat ;
Programes de millora de l'escola ;
Escoles Administració i organització |
| Publicat a: |
Cuadernos de pedagogía, Num. 368 (2007) , p. 72-77, ISSN 2386-6322 |
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles de recercaArticles >
Articles publicats
Registre creat el 2016-09-15, darrera modificació el 2025-06-12