¿Puede la educación erradicar la pobreza?
Bonal, Xavier 
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Tarabini-Castellani, Aina 
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Kliczkowski Wladimirski, Florencia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
| Data: |
2006 |
| Resum: |
La inversión educativa se considera una herramienta privilegiada para proveer de igualdad de oportunidades a la ciudadanía. Sin embargo, en un contexto de globalización, mercantilismo y contención del gasto público, sus efectos sobre los índices de pobreza son desalentadores. Los autores advierten que, a pesar de ser insuficiente, la educación es cada vez más necesaria. |
| Drets: |
Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.  |
| Llengua: |
Castellà |
| Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
| Matèria: |
Igualtat d'oportunitats educatives ;
Política educativa ;
Pobresa ;
Aspectes socials ;
Sociologia de l'educació |
| Publicat a: |
Cuadernos de pedagogía, Vol. 353 (2006) , p. 64-68, ISSN 2386-6322 |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Documents dels grups de recerca de la UAB >
Centres i grups de recerca (producció científica) >
Ciències socials i jurídiques >
Globalització, Educació i Polítiques Socials (GEPS)Articles >
Articles de recercaArticles >
Articles publicats
Registre creat el 2016-09-15, darrera modificació el 2024-11-23