Google Scholar: cites
Dificultades y estrategias para la enseñanza del concepto de energía
Pacca, Jesuina Lopes de Almeida
Henrique, Kátia Ferreira

Data: 2004
Resum: En este trabajo buscamos comprender las difi cultades de estudiantes y profesores al tratar problemas que involucran el concepto de energía, aportando sugerencias para la conducción, a nivel de enseñanza media, de tareas en el aula que puedan enfrentar los conflictos cognitivos y contribuyendo a la reestructuración de las concepciones de sentido común.
Resum: In this work we try to achieve a better understanding of the difficulties students and teachers are faced with when dealing with problems which involve the concept of energy. Our analysis suggests strategies to conduct activities which can help students to overcome their cognitive conflicts.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Concepto de energía ; Energía en el sentido común ; Estrategias de enseñanza ; Conflicto cognitivo ; Concept of energy ; Energy in the common sense ; Strategies for teaching ; Cognitive conflict in the classroom
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 22 N. 1 (2004) , p. 159-166, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21968
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v22-n1-pacca-henrique
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.3910


8 p, 69.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2006-03-13, darrera modificació el 2022-12-20



   Favorit i Compartir